Weekendverlof - dag 2 - Reisverslag uit Ede, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu Weekendverlof - dag 2 - Reisverslag uit Ede, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu

Weekendverlof - dag 2

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Ria

24 April 2011 | Nederland, Ede

Lieve mensen,

De eerste nacht weer in haar eigen bed. Ria heeft goed maar ook best wel onrustig geslapen. Een paar keer eruit om te plassen en veel draaien. In het zkh heeft ze daar ook last van. Zelf ben ik ook heel vaak wakker geweest, want ik merk dat je maar heel licht slaapt. Iedere keer als Ria zich omdraait, word ik ook even wakker. Om 8 uur eruit voor het medicijnencircus. Het blijken “slechts” zeven verschillende pillen te zijn.

Omdat ik dienst heb, het paaszondag is en bovendien de vastenactie afloopt, gaan we tegen half tien naar de kerk. Het was een mooie dienst. De kinderen van de kindernevendienst hadden ook een stukje ingestudeerd en zongen er een mooi lied bij. Ook is de voorlopige opbrengst van de vastenactie die de afgelopen 40 dagen is gehouden bekend gemaakt. Omdat ik zelf druk was met de afronding van de vastenactie, kon ik niet bij Ria zitten. Maar verveeld heeft ze zich niet, want de belangstelling is overweldigend. Ik had het de keren dat ik in de kerk was al eerder ervaren, maar nu ondervindt Ria het zelf ook aan den lijve. Na afloop van de dienst was Ria wel erg moe. Thuis is ze dan ook snel naar boven gegaan om lekker op bed uit te rusten, want ’s middags hadden we de feestelijkheden bij de buren met aansluitend lekker uit eten.

Nadat Ria lekker gerust had, zijn we naar de buren gegaan. Om circa 17.00 uur gingen we met z’n allen naar het restaurant. Het was gezellig en Ria vermaakte zich goed. Om een uur of half zeven gingen we aan tafel. Ria heeft het zich goed laten smaken. Rond een uur of half negen kon je goed zien dat Ria er doorheen zat en we zijn dan ook niet veel later naar huis gegaan. Ondanks dat ze zo moe was, was ze erg blij dat ze dit heeft kunnen meemaken. Wie had dat een week geleden kunnen bedenken.

Simon, Ria en de kids

• 24 April 2011 - 19:57

Marijke:

Tja idd. wie kon dat een week geleden voorspellen zeg.
    Tjonge wat doet ze al veel zeg. Morgen nog maar lekker genieten met jullie gezin.
    Groetjes van Jan en Marijke
    (wat een prachtig bedrag is er opgehaald he)

• 24 April 2011 - 19:59

Gerarf Wilma +kids:

Lieve Simon en Ria en de meiden.
    Het was een geweldige dag, zoals mama zei vanavond: een dag met een sterretje. Ria wat hield je het goed vol, en wat geweldig dat je erbij was en kon zijn. Hopelijk slaap je deze nacht iets rustiger en Simon ook. Tot morgen.
    Veel liefs van Gerard Wilma Marco en Kristel

• 24 April 2011 - 20:19

Michel Van Veen:

Het was heel erg fijn om Ria vanochtend in de kerk te zien en (heel even) met haar te praten.

Tegen mij zeiden mensen vandaag (om een andere reden) 'wie had dat 4 jaar geleden kunnen denken', maar ik heb inderdaad ook gedacht 'wie had dat een week geleden kunnen bedenken', dan over Ria!!

Sterkte samen en geniet ervan dat jullie samen zijn!

• 24 April 2011 - 21:44

Pa En Ma De Ligt:

Lieve kids, Wij genieten op afstand mee met jullie geluk. Ook wij kunnen het bijna niet bevatten. Zo snel al weer zoveel mooie dingen. Geniet ervan en morgen komen wij ook even meegenieten. Slaap lekker en tot morgen.

NB. Een mooi bedrag voor de vastenactie, maar hoeveel ???

• 25 April 2011 - 07:15

Ad En Thea V. Hoesel:

Beste Ria, Simon, Nicole en Daniëlle

Na de schrik eigenlijk alleen maar goede berichten.
    Zo snel al weer zoveel mogelijk fantastisch, ga zo door.
    Wij wensen jullie nog veel sterkte voor de komende tijd.

Thea en Ad van Hoesel, Arnhem

• 25 April 2011 - 09:34

Scott En Jacolien:

Hoi lieve Ria en Simon!
    wat super zeg dat je gister weer in de dienst kon zijn! en ook zoveel mooie dingen hebt gedaan dit weekend... veel ook!!
    Lieve groetjes van ons!

• 25 April 2011 - 20:25

Toos Westra:

Dag Ria,
    Wat fijn je opeens in de kerk te zien
    Ik gaf je een welgemeende knuffel(gelukkig deed niet iedereen dat)
    Daniëlle zag er zo gelukkig uit dat ze weer naast haar mama zat.
    Veel liefs voor"onze'' lieve kapster