Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Ede, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Ede, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Ria

13 Januari 2012 | Nederland, Ede

Lieve allemaal,

Vrijdag de 13e, voor de één een dag om binnen te blijven en de ander doet het niets. Hoewel ik bij de tweede categorie hoor, dacht ik er daarstraks onbewust toch even aan. Nog één nachtje slapen en dan … nee, daar kan geen vrijdag de 13e verandering in brengen.

Vandaag heeft Ria weer trap gelopen. Eerst van de tweede naar de derde verdieping en daarna weer terug. Uiteraard was het een hele inspanning, maar het ging wel goed. Ria herstelt snel en dat is een goed teken. Zoals het er nu naar uitziet, heeft ze geen longontsteking en hoeft ze dus ook geen antibiotica te nemen. Dus hoezo brengt vrijdag de 13e ongeluk hahahaha. Tussen de middag zijn Gert, Ton en Jopie op bezoek geweest. Zelf was ik er lekker vroeg om half vijf. Ria lag toen echter nog te slapen en uiteraard heb ik haar niet wakker gemaakt. Om vijf uur was Ria wel wakker. Op de foto is haar “galgenmaal” te zien. Ria wist ’s morgens al dat ze ’s avonds niet zo’n zin in eten zou hebben. Ze had dus een kleine portie besteld. Ze is ook wel een beetje klaar met het ziekenhuis eten. Niet dat het slecht is, helemaal niet. Maar Ria heeft gewoon zin in een bord patat. Dus om te vieren dat Ria morgen thuis komt, eten we morgen patat met shoarma (en natuurlijk extra sterke zelfgemaakte knoflooksaus hahahaha). Omdat ik Ria wilde trakteren op een ijsje, zijn we naar beneden gegaan. Daar aangekomen wilde ze eerst warme chocolade melk. Voordat ik terug was met het gevraagde, kwamen Daniëlle en de ouders van Ria eraan. Dus hebben we gezellig met z’n allen wat gedronken en zijn daarna naar boven gegaan. Om acht uur zat het bezoekuur er weer op en gingen we huiswaarts. Nog één dagje slapen. Tot morgen allemaal.

Liefs,

Ria, Simon en de meiden

• 13 Januari 2012 - 22:11

Michel Van Veen:

Ik dacht ook nog aan jullie vandaag, hopende dat de 13 op geen enkele manier roet in het eten zou gooien!

Gelukkig maar. Geniet ervan met zn allen, ik hoef jullie vast geen fijn weekend te wensen want dat gaat wel lukken, toch?!

Sterkte met het verdere aansterken. Hopelijk blijft het even lekker rustig bij jullie thuis.

• 13 Januari 2012 - 23:25

Marijke:

geweldig dat ze morgen echt thuis komt.....en daar geloven wij toch zeker niet in...vrijdag de 13.

• 14 Januari 2012 - 08:00

Karin En Michael:

Heerlijk zeg dat je naar huis mag! Fijne dag vandaag!!

• 14 Januari 2012 - 12:24

Ton En Jopie :

Op het moment van dit schrijven is ze heerlijk thuis dus zou zeggen Laat de patat lekker smaken en geniet ervan dat ze weer thuis is .