Weer thuis!!! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu Weer thuis!!! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu

Weer thuis!!!

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Ria

01 Maart 2012 | Nederland, Veenendaal

Lieve allemaal,

Het was vanochtend nog even heel spannend, maar Ria is gelukkig weer thuis. Vannacht kreeg Ria tot tweemaal toe weer een hartritmestoornis. Gelukkig kon haar hart het zelf opvangen en het juiste ritme zelf weer terugvinden. Vandaar dat we om een uur of elf toch het verlossende woord kregen. De dosering van de medicatie is nog wat aangepast. Ze krijgt nu ’s morgens een cocktail van acht verschillende soorten. Met de twee anderen die ze ’s middags en ’s avonds nog moet innemen, komt het totaal op tien!

De komende dagen doen we rustig aan. Even kijken hoe het gaat. De revalidatie laat Ria volgende week ook schieten. Als het goed gaat, begint ze de week erna weer. Het was trouwens wel leuk dat Ria’s fysiotherapeut vanochtend nog even langs kwam. Ze hadden Ria deze week al gemist. Blijkbaar was het toch niet doorgegeven. Vanavond kwamen Regina en Simone ook nog even buurten en dat was wel leuk voor Ria.

Zolang het goed blijft gaan, neem ik weer even radiostilte in acht. Geen bericht is goed bericht zullen we maar zeggen. Bedankt voor al jullie steun en zodra er weer wat nieuws te melden is, zet ik het weer op de site.

Liefs,

Ria, Simon en de meiden

• 01 Maart 2012 - 18:37

Joke En Hans:

Wat een fijn bericht.

• 01 Maart 2012 - 19:07

Ton En Jopie:

Fijn om te lezen dat ze weer thuis en ik hoop dat je hier niks meer hoef neer te zetten. Sterkte

• 01 Maart 2012 - 21:12

Michel Van Veen:

Ik hoop niet vaak op stilte, maar nu hoop ik het stiekem wel op deze site...?!

Fijn dat Ria weer thuis is! Ik hoop dat het goed mag gaan de komende tijd.

Sterkte!

• 01 Maart 2012 - 21:38

Dianne:

Wat fijn dat Ria weer thuis. Doe het vooral rustig aan en neem de tijd .
    Heel veel liefs van uit Nieuwegein Edwin en Dianne

• 02 Maart 2012 - 08:24

Rianne:

Hoi hoi,
    Wat fijn dat Ria weer thuis is en hopelijk blijft het met de enorme pillenverzameling goed gaan.
    dikke kus uit Utreg

• 02 Maart 2012 - 09:50

Toos Westra:

!We blijven, zolang jullie ons nodig hebben, met jullie meelopen.
    Liefs

• 02 Maart 2012 - 19:45

Jaapen Liesbeth:

Hallo Ria,Wat fijn om weer thuis te zijn bij elkaar.Heel Veel Sterkte,Kracht en Alle Goeds ook voor Simon en de Meiden.
    we leven met jullie mee
    Met lieve groet uit 's-Gravendeel van Jaap en Liesbeth.