De wereld op zijn kop - Reisverslag uit Ede, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu De wereld op zijn kop - Reisverslag uit Ede, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu

De wereld op zijn kop

Door: riadeligt

Blijf op de hoogte en volg Ria

14 April 2011 | Nederland, Ede

Welkom op riadeligt.waarbenjij.nu,

In dit dagboek kun je vanaf nu de ontwikkelingen van Ria volgen. 14 april 2011 is een dag die ik nooit meer zal vergeten. Wat ben ik blij dat ik thuis aan het werk was en dus gelijk actie kon ondernemen en 1-1-2 bellen.

Ik zal proberen de ontwikkelingen van Ria zo actueel mogelijk weer te geven, zodat iedereen die dat wil het kan volgen. Het is niet dat ik geen mails of telefoontjes wil ontvangen en zal sturen/plegen, maar dit is gewoon een veel simpelere manier om iedereen op de hoogte te houden.

Als je op de hoogte gehouden wilt worden wanneer er weer een berichtje op de site staat, schrijf je dan even in voor de mailinglist. Je krijgt dan iedere keer als ik een bericht op het dagboek plaats een e-mail. Inschrijven voor de mailinglist kan in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

Alvast bedankt voor jullie belangstelling en reacties.

Veel liefs en al het goede,

Simon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ede

Ria

Dit dagboek ben ik gestart om jullie te kunnen informeren over hoe het met Ria gaat.

Actief sinds 15 April 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 55953

Voorgaande reizen:

27 April 2011 - 28 November 2011

Deel 2: Revalidatie

14 April 2011 - 27 April 2011

Deel 1: Ziekenhuis

29 November 2011 - 30 November -0001

Deel 3: Hartoperatie

Landen bezocht: