Naar zaal! - Reisverslag uit Ede, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu Naar zaal! - Reisverslag uit Ede, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu

Naar zaal!

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Ria

16 April 2011 | Nederland, Ede

Lieve allemaal,

Goed nieuws! Ria mag vandaag naar zaal. Ze heeft vannacht redelijk goed geslapen. Toen ik vanochtend om 11 uur op bezoek kwam, zat ze weer op de rand van het bed. Ze vertelde dat ze ook een half uurtje in de stoel bij het raam had gezeten. Wij zijn hééél blij en dankbaar voor dit eerste stapje.

Verder gaat het spreken ook iedere keer weer wat beter. En waar ik bang voor was dat Ria eigenlijk nog niet zou weten wat er allemaal is gebeurd, blijkt niet terecht. Ze weet wat er aan de hand is met haar. Dat haar been iedere keer van de bank gleed. En toen ik tegen de 1-1-2 centralist zij dat haar mondhoek scheef hing, wist ze dat het niet best was. Ze kan zich ook nog herinneren dat de broeder van de Ambulance zei dat ze een herseninfarct had gehad, maar dat ze nog jong was en dat we er snel bij waren. Hoe het allemaal uiteindelijk gaat uitpakken, de tijd zal het leren. Het eerste stapje is in ieder geval gezet.

Doordat de bezoekuren nu weer anders zijn, wordt dat weer even puzzelen. Voor familie en vrienden is er van 12 tot 13 uur mogelijkheid tot bezoek. Het normale bezoekperiode is van 17 tot 20 uur. Ik moet nog maar eens kijken hoe we dat de komende periode gaan regelen. Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat ze het altijd leuk vindt als er iemand komt.

Het adres is in ieder geval:
- Ziekenhuis Gelderse Vallei
- Willy Brandtlaan 10
- 6716 RP EDE

Ria ligt op Neurologie 1 - C2 kamer 130

Nog een paar uurtjes en dan mag ik weer naar haar toe. Het is zo fijn om te zien dat het iets beter gaat vandaag. Iedereen de meeleeft bedankt. Het geeft heel veel steun om jullie lieve berichtjes, mails en sms-jes te lezen. Ik zal niet gelijk op alles reageren, maar dat komt de komende periode vanzelf wel.

Simon, Ria en de kids

• 16 April 2011 - 11:59

Joke En Hans:

Beste Simon,Ria en de Kids,
    Wij leven erg met jullie mee want het komt bij ons ook weer een beetje boven dat van het een op het andere moment de wereld op zijn kop staat.
    Wij hopen dat Ria zo snel mogelijk naar klimmendaal kan want het aller belangrijkste is zo snel mogelijk met de revalidatie beginnen.

Wij wensen jullie veel sterkte toe maar bovenal Gods onmisbare nabijheid, we zullen jullie in onze gebeden gedenken.
    Hans en Joke

• 16 April 2011 - 12:00

Celia:

Fijn dat ze naar zaal is ! Ik wil haar heel graag bezoeken.A.s woensdag om 17.00 uur kom ik zeker langs! Een dikke pakkerd voor jullie alle 4!

• 16 April 2011 - 12:01

Ton En Jopie :

Fijn om te lezen dat ze naar de zaal mag.
    Is toch altijd een goed teken.

• 16 April 2011 - 13:13

Ada Pol:

Wij zijn blij dat de berichten goed zijn hopelijk gaat het iedere dag beter zodat het genezingsproces snel gaat.
    Wij zullen voor haar en naturrlijk ook het hele gezin bidden.

groeten de fam.Pol

• 16 April 2011 - 13:24

Diana En Mark:

Beste Ria, Simon en kinderen,

We hopen en bidden dat het elke dag weer een stukje beter mag gaan!
    Heel veel sterkte met z'n allen!

Groetjes Diana en Mark.

• 16 April 2011 - 13:41

Jaap, Jacolien &Timo:

Wat fijn dat het wat beter gaat! We leven met jullie mee.

Jaap, Jacolien & Timo

• 16 April 2011 - 14:24

Evert Van Dijk:

Ria, Simon en Kids,

Wat een verschikkerlijk nieuws in eerste instantie.
    Het is goed om te horen dat het nu weer wat beter gaat.

Ik wens ria alle beterschap toe en hoop op volledig herstel.

Evert, Margriet, Ruben en Rosalie van Dijk

• 16 April 2011 - 14:44

Kees En Tonny:

Goed nieuws. Geweldig dat we op deze manier zo goed op de hoogte blijven. We leven met jullie mee!

• 16 April 2011 - 15:26

Marian Vd Heuvel:

Hallo Ria, Simon en de kinderen,

Wat was dat schrikken zeg. Gelukkig ligt ze nu weer op zaal en zijn de vooruitzichten goed, al kan het lang gaan duren.
    Wij denken aan jullie en heel veel sterkte gewenst!
    Wim, Marian, Martijn en Laura

• 16 April 2011 - 18:47

Monique En Gijsbert:

Lieve Simon, Ria en kinderen,

Wat een verhaal zech! Weet niet goed wat ik moet zeggen....

Onze gedachten en gebeden gaan naar jullie uit.

Veel liefs van Monique, Gijsbert en de kinderen Bakkenes

• 16 April 2011 - 20:55

Giny Kleijer:

Fijn dat er zo,n positief bericht kwam ,dat je naar al zaal mag. we leven met je mee en wensen je het aller beste. groeten Jan en Giny

• 16 April 2011 - 21:12

Ron En Regina:

Fijn om te lezen dat het beetje bij beetje beter gaat.
    Hopelijk gaat het met jullie drietjes ook goed thuis. Het is een hoop geregel. Maar, als we wat voor jullie kunnen doen, zeggen hè!
    Groetjes, Ron, Regina en de meiden.

• 16 April 2011 - 21:12

Je Collega Victor:

Beste Simon

Fijn om te lezen dat het wat beter gaat. En gelukkig dat je die dag vanuit huis werkte.

We leven met jullie mee