De vertrekdatum is bekend - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu De vertrekdatum is bekend - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu

De vertrekdatum is bekend

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Ria

22 December 2011 | Nederland, Veenendaal

Lieve allemaal,

Vandaag hebben we weer bericht gekregen van het st. Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein. Ria wordt op 3 januari volgend jaar opgenomen en als alles volgens planning verloopt de dag erna op 4 januari geopereerd. Volgend jaar, dat klinkt heel ver weg, maar feitelijk is dat nog maar negen dagen en dan is het al weer oud & nieuw. Voor het zover is gaan we echter eerst nog kerstfeest vieren, met als hoogtepunt het kerstspel van de kindernevendienst op zondagmorgen 1e kerstdag. Dan gaan we volgende week ook nog lekker met z’n vieren, pa en ma de Ligt en Rianne, Pieter en de jongens een paar dagen naar een hotel. Even proberen alles te vergeten en niet bezig te zijn met de komende operatie. Zodra we weer thuis zijn, hebben we nog tijd genoeg om ons er (mentaal) op voor te bereiden. Wij hebben er alle vertrouwen in dat God ons ook deze keer weer nabij zal zijn.

Uiteraard gaan we jullie de komende periode weer regelmatig via de site op de hoogte brengen van alle ontwikkelingen. Verder wensen wij jullie allemaal fijne, gezellige en gezegende kerstdagen, een goede en veilige jaarwisseling en een voorspoedig en bovenal gezond 2012.

Liefs,

Ria, Simon en de meiden

• 22 December 2011 - 21:07

Ton En Jopie :

Je hebt gelijk geniet van de feestdagen.
    We wensen jullie het alle besten toe en veel sterkte

• 22 December 2011 - 21:11

Ramon Pol:

Hele goede en gezegende dagen met elkaar!

• 22 December 2011 - 21:27

Michel Van Veen:

Bedankt voor de update!

Hele fijne en gezegende kerstdagen, verder deel ik de wensen voor 2012 en heb die dus ook voor jullie!

• 22 December 2011 - 21:49

Michael En Karin:

Heerlijk eerst even helemaal er uit ja! Geniet van de dagen en Ria, alvast enorm veel sterkte!

• 23 December 2011 - 08:51

Jacolien En Scott:

nu eerst lekker genieten.. fijne kerstdagen toegewenst!

• 23 December 2011 - 09:25

Kees En Tonny:

hele fijne dagen en een dappere start in het nieuwe jaar,
    wij blijven graag op de hoogte

• 23 December 2011 - 10:41

Toos Westra:

Fijn dat jullie veel vertrouwen hebben vanuit je geloof.
    Hele fijne feestdagen met jullie gezin en familie en weet dat we met z'n allen om jullie heen staan in liefde en gebed!

• 23 December 2011 - 12:48

Marijke:

Ga inderdaad eerst maar genieten van de komende dagen...en daarna wensen wij jullie alle goeds voor wat er dan weer op jullie pad komt.Tot ziens in Sola Fide.

• 23 December 2011 - 19:32

Jaap,Jacolien&Timo:

Het zal een spannende start van 2012 voor jullie worden, we wensen jullie het allerbeste en bidden dat alles weer goed zal gaan.

Fijne kerstdagen, en alvast een fijne week in Egmond!

• 25 December 2011 - 11:04

Ina & Gemme:

Heel erg fijn dat je het ziekte verslag van Ria weer opneemt.
    Wij denken mee aan de moeilijke tijd die jullie met je kinderen nog moeten doorstaan.
    Uiteraard ook jullie beide ouders, veel sterkte toegewenst.

• 27 December 2011 - 09:57

Evert En Margriet :

Beste Ria,
    Geniet nog even lekker van je vrije dagen en we wensen je alvast heel veel sterkte toe 4 januari. We zullen voor je bidden dat alles goed mag verlopen en dat alles nog te repareren is. Gods Zegen toegewenst en een fijne jaarwisseling.

• 28 December 2011 - 12:56

Corry En Peet:

Wij wensen jullie veel sterkte in het
    nieuwe jaar en wij hopen dat alles weer naar wens zal verlopen.
    Ria hou je taai.