Hartritme weer stabiel - Reisverslag uit Ede, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu Hartritme weer stabiel - Reisverslag uit Ede, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu

Hartritme weer stabiel

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Ria

29 Februari 2012 | Nederland, Ede

Lieve allemaal,

Na een paar teleurstellende berichten hebben we vandaag beter nieuws. Ria haar hartritme is gelukkig weer stabiel. Ria heeft sinds vanmorgen een stabiel en mooi sinusritme. De medicijnen hebben hun werk dus gedaan. Ze zijn er nu ook achter wat waarschijnlijk de oorzaak is geweest. Niet het te lage HB-gehalte (bloedarmoede), maar een verkeerde (te lage) dosering van de nieuwe medicijnen die Ria vanaf zondag heeft. Ria is inmiddels gedigitaliseerd (ik had daar een heel ander beeld bij hahaha) zoals dat heet en ze weten nu wat de juiste dosering moet zijn. Daarnaast werkt het lage HB uiteraard ook niet mee. Het HB was overigens ook al weer wat omhoog. En Ria krijgt inmiddels ook ijzerpillen tegen de bloedarmoede. Tot nu toe heeft Ria nog geen last (uitslag) van de ijzerpillen. En nu maar hopen dat dat zo blijft.

Vandaag hebben ze Ria haar hartritme continu in de gaten gehouden en dat doen ze vannacht ook nog. Als dan alles goed blijft, mag ze morgen rond het middaguur naar huis. We zijn dus langzaam weer terug op de weg naar de top.

Liefs,

Ria, Simon en de meiden

• 29 Februari 2012 - 20:37

Ton En Jopie:

Fijn om te lezen dat ze de oorzaak vinden.
    Zou de weg weer vlak worden ?Laten we het hopen.

• 29 Februari 2012 - 20:38

Scott En Jacolien:

we hopen van harte dat Ria morgen weer naar huis mag!
    groetjes

• 29 Februari 2012 - 21:27

Toos Westra:

Fijn om dit te horen.
    Nu nog naar huis om weer verder bij te komen. Lieve groeten voor allemaal

• 29 Februari 2012 - 22:48

Michael En Karin:

Super!! Mooi nieuws om zo mee richting bed te gaan!!

• 01 Maart 2012 - 08:51

Giny:

Gefeliciteerd, met dit goede bericht

• 01 Maart 2012 - 14:05

Marijke B.:

Wat super goed dat ze gevonden hebben waar het aan lag.
    En nu maar hopen dat ze gauw weer thuis is.

• 01 Maart 2012 - 15:57

Michel Van Veen:

Nog eentje die blij met dit nieuws is en hoopt dat Ria naar huis mag!