Vijfde dag na de operatie - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu Vijfde dag na de operatie - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Ria Ligt - WaarBenJij.nu

Vijfde dag na de operatie

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Ria

09 Januari 2012 | Nederland, Nieuwegein

Lieve allemaal,

Helaas, weer geen goed nieuws. Met Ria gaat het goed, maar er was geen plek in Ede en dus moet Ria nog een extra nacht in Nieuwegein blijven. Daarnaast is haar kalium ook aan de lage kant. Daar zijn ze nu in Nieuwegein ook mee aan de slag. Ria krijgt daar een heerlijk drankje voor hahahaha. Toen ik vanochtend in het ziekenhuis aankwam, was het bed van Ria leeg. Er zijn vanochtend een foto en een echo gemaakt, vandaar. Dat was allemaal goed, dus daar zal het morgen niet aan liggen. Hopelijk hebben ze in Ede een bed vrij en is het kalium weer op orde. We zullen wel zien. Vanmiddag kwamen Jan en Gini ook nog even langs omdat Jan zelf ook in Nieuwegein moest zijn. Dat was wel even leuk. Ria gaf aan dat ze wel vaak aan Jan zijn tips heeft gedacht. Het is handig om van iemand die er zelf ervaring mee heeft te horen wat je te wachten staat. Omdat ik vanavond vergadering van de kerk had, moest ik wat eerder naar huis. Het was dan ook fijn dat mijn ouders weer op bezoek konden komen.

Driemaal is scheepsrecht, dus wellicht dat ik morgen wel boven de update kan zetten dat Ria naar Ede is overgeplaatst. En zo niet, dan is het ook weer niet zo erg. Hooguit lastig voor het bezoek, maar Ria is hier in ieder geval in goede handen. En dat is uiteindelijk het allervoornaamste.

Groeten en tot de volgende update,

Simon, Ria en de meiden

• 09 Januari 2012 - 19:02

Ton En Jopie:

Jammer dat het niet lukte maar het is beter dat ze niet naar Ede kan omdat er geen plek is dan om medische redenen.
    Dus ondanks de tegenslag is het toch positief.

• 09 Januari 2012 - 19:27

Frank & Nicole:

Kijk ze weer eens smikkellen die Ria
    bijna weer de oude ;-)

Nu snel hopen op een enkeltje Ede !

Groeten vanuit Duitsland,

F & N

• 09 Januari 2012 - 20:43

Marijke:

Wat jammer dat het even tegen zit.
    Maar gelukkig is het niet om haar gezondheid. Hopelijk zit het morgen meer mee.
    Groetjes van Marijke en Jan

• 10 Januari 2012 - 07:09

De Meijertjes:

Komt goed!
    Dan durf ik voor woensdagavond al voorzichtig een bezoekje aan Ede te plannen.

• 10 Januari 2012 - 09:43

Toos Westra:

Wat goed om Ria uit bed te zien. Gisteren, toen ik in Ede was, heb ik nog gevraagd of Ria vanuit Nieuwegein
    was aangekomen, toen hoorde ik het al. Nou hopelijk vandaag wel, maar haar gezondheid is het belangrijkste!
    Liefs voor allemaal

• 10 Januari 2012 - 19:30

Marian Vd Heuvel:

Ria, je ziet er goed uit! Houdt moed, het komt allemaal weer in orde. Wij leven met jullie gezin mee.

Simon, warom maak jij alleen maar eet-foto´s? Heb je honger nu je zelf je eigen potje moet koken en ben je jaloers :)

Hartelijke groeten,
    Wim en Marian